WINNIPEG Be ready;)

Wednesday, November 27, 2019

Expression of Interest (EOI)

Хто може створити Expression Of Interest?
- Створити ЕОІ може будь хто за посиланням web22.gov.mb.ca.

Хто може подати ЕОІ? Саме так, подати та створити це різні речі.
- Подати ЕОІ можуть лише ті апліканти які відповідають всім вимогам програми, в тому числі мають зв'язок з провінцією, наприклад, через друзів, родичів, візит (зазвичай за підтримки різних громад) або роботодавців.

Що ж, якщо Ви були на візиті і Вам прийшов лист запрошення подати ЕОІ я Вас вітаю, у Вас є зв'язок з провінцією що дає Вам аж 500 балів при відборі в межах програми MPNP. Далі діло за малим.

Треба заповнити форму ЕОІ та надіслати її. Тут немає нічого складного, але все ж деякі моменти краще обдумати декілька разів, щоб потім не треба було думати як же ж розписати letter of explanation (LOE) щоб не виникало додаткових питань, або навіть бану за подачу неправдивої інформації.
Загалом взаповненні ЕОІ немає нічого складного, однак вс ж деякі запитання потребують роз'яснень.

Зауважте, що всі Ваші відповіді потребуватимуть документального підтвердження в майбутньому.

З деяким питаннями в мене виникли труднощі, а саме:

What is your current occupation?
Наразі мене досі турбує питання а що буде, якщо моя поточна професія не співпадає з переліком професій in-demand. Ну наприклад в мене є 10 років досвіду по професії in-demand, і 3 місяці по іншій професії (моя ситуація) або взагалі безробітний. Після довгих роздумів я вирішив, що мабуть тут мається на увазі професія по якій Ви подаєтесь і по якій Ви маєте достатньо досвіду, щоб відповідати вимогам програми.

How many family members are accompanying you to Manitoba?
Мається на увазі скільки всього разом з Вами. Якщо сім'я з 3х чоловік, то Ви пишете всіх 3х, якщо ж звичайно всі будуть їхати до Манітоби потім.

Have you received an Invitation to Apply under a Strategic Initiative directly from MPNP?
Якщо Ви були на візиті та отримали запрошення то саме в цьому полі треба вказати ТАК.

Invitation Number
А тут треба сказати номер запрошення, яке Ви отримали. В моєму випадку це був електронний лис з PDF файлом у вкладенні. Назва цього файлу й була номером запрошення у наступному форматі: UKR-1111-111.

How many years of full-time work experience do you have in the past 5 years? Do not round up the total number of years.
Чесно кажучи, коли заповнював форму поспішив поставити 5 років. А помім зрозумів, що по факту поки я міняв роботу в мене було аж 10 днів без роботи, які ао факту я працбвав, але паперами довести не зможу. Я все роз'яснив в LOE як термін підготовки контракту. Згалом індуси на форумах пишуть що ця ситуація зустрічається достатньо часто, і якщо є роз'яснення в LOE, це не впливає на Ваші бали при відборі.

Select all connections to Manitoba that you or your spouse have.
Окрім запрошення, про яке вказано було вище, я конекшенів не мав.

What is your destination in Manitoba?
Якщо різниться від Вінніпегу, Ви також маєте це підтвердити якось документально в майбутньому.

На основі наданих мною відповідей я отримав 866 балів з 1000:



Варто знати, що запрошення подати ЕОІ дійсне всього лише 60 днів, однак ЕОІ дійсне рік після сабміту.

Більш детальну інформацію щодо ЕОІ Ви можете знайти тут Expression of Interest (EOI).