WINNIPEG Be ready;)

Sunday, November 24, 2019

Exploratory Visit: Безпосередньо візит

Я не хочу детально описувати всі відвідані мною місця та проведені зустрічі, адже мій план візиту може Вам зовсім не підходити по низці причин. Що ж саме включати в Ваш план візиту ви можете ознайомитись в дописі Exploratory Visit: Підготовка.

У цьому дописі я хочу поділитись враженнями та фото від мого першого дня та візиту деяких локацій.

  1. День Перший. 20.09.2019 - п'ятниця
  2. Winnipeg Railway Museum
  3. Plast Ukrainian Youth Association of Canada
  4. The Manitoba Museum
  5. Kildonan Park
  6. Springhill Winter Park
  7. Birds Hill Park
  8. Assiniboine Park
  9. Assiniboine Forest
  10. The Forks
  11. Manitoba Legislative Building
  12. Morden - Winkler

День Перший. 20.09.2019 - п'ятниця

По прильоту в аеропорту мене зустріла Світлана, в якої я мешкав. Також вона дала мені проїзний на автобус, який варто було лише поповнити.

Для того щоб швидше перейти в нормальний режим та побороти jet lag я випив мелатоніну та пішов спати. Слід сказати, що перехід на Канадський час для мене пройшов достатньо легко, і мелатонін я приймав лише двічі, іто про всяк випадок. Перехід же на час України в мене зайняв достатньо багато часу.

Після того як я нарешті відіспався я був готовий діяти. З самого ранку я зайнявся поповненням виданого мені проїзного на автобус. Оскільки я мешкав в Трансконі зранку мене підвезли до найближчого магазину де це можна було зробити - Shoppers Drug Mart. У цьому магазині можна не лише поповнити а й придбати проїзний якщо ви не плануєте брати в оренду авто. Нажаль в цьому ж магазині я не зміг купити собі sim-карту з канадським мобільним номером.

Поки я був в магазині погода почала псуватись. Здійнявся вітер та все вказувало на наближення дощу.

Вирішив пошукати sim-карту у Dollarama, що розташована через дорогу навпроти. Однак поки я дійшов до магазину вже йшов дощ і я вщент промок завдяки дощу та водіям, які зовсім не звертали увагу, що з під їхніх колес летить вода на пішоходів.

На моє щастя в Dollarama після 15 хвилинного діалогу з працівниками магазину я таки зміг придбати sim-карту lucky mobile за трохи більше ніж 4 долари, про наявність яких в асортименті як мені здалось працівники навіть не здогадувались. Відійшовши до зупинки громадського транспорту де я міг сховатись від дощу (на щастя багато зупинок у місті закритого типу) і скориставшись безкоштовним wi-fi від найближчого кафе я підключив prepaid план за 25 доларів з безлімітними дзвінками та інтернетом. Чому я не зробив цього у магазині, спитаєте ви, - а тому що жодного підключення до wi-fi там не було.



Поки я займався підключенням картки, нажаль мав перший досвід спілкування з Вінніпезьким безхатченком, який дуже настоював на тому щоб я з ним випив "Vodka".

Розібравшись з тарифним планом я передзвонив ріелтору та поїхав на автобусі на південь міста за орендованим авто. Шлях зайняв близько години часу з двома пересадками, однак оскільки Громадський транспорт в місті побудовано таким чином що ти платиш за час, а не як в Україні при кожній пересадці, поїздка обійшлась мені здається всього в $1,6 (лише зняло кошти за одну поїздку).

Буквально за півтори години дощу Вінніпег місцями затопило.



Забравши авто, першим ділом я поїхав до свого поменшання щоб перевдягтись у сухий одяг, після чого я був готовий діяти далі за планом.

З авто діло пішло веселіше. Далі я зустрівся з ріелтором, Ігором Мельником. На зустрічі я був не єдиний візитер, зі мою була ще родина з Києва, які також як і я прилітали 19го та летіли 28го вересня. Загалом ми разом неодноразово координували наші зустрічі щоб не займати дарма чужий та для оптимізації використання свого часу.

Після ріелтора в мене була зустріч по обговоренню специфіки моєї професії (NOC 2132 Mechaniсal Engineer) в центрі міста. В цей день була хокейна гра, тому всі навколо були з символікою Jets. Після зустрічі я мав змогу прогулятись центром міста і мене взяв розпач від побаченого. У центрі міста дуже багато безхатченків та людей на підпитку. Де дивлячись на те що, про цей факт я знав ще до свого візиту, усвідомлення про те, що канадські міста сильно різняться від наших прийшло лише тоді. Наразі, сидячи вже в Києві, я усвідомлюю, що не дивлячись на все я б сказав що Вінніпег набагато охайніший за деякі з Європейських великих міст та столиць (наприклад, Рим, Болонья чи Будапешт). Усі візитери, з якими я спілкувався проходили через цей етап розчарування перших днів. Далі, коли ви побачите, що в місті багато гарних місць для відвідин та відпочинку, а центр міста розрахований не на культурний відпочинок, як у ми звикли а скоріше на бізнес діяльність цей розпач зникне.





Прогулявшись The Forks та парками, що розташовані поряд, мене здивувала кількість диких тварин в місті, особливо кроликів та канадських гусей.

По дорозі до свого помешкання я заїхав в Wallmart, трохи скупитись і на цьому мій перший день закінчився. Я ще досі адаптувався після перельоту та не міг звикнути з розбіжністю в часі у 8 годин з Україною. Спілкуватись з родиною було важко.

Winnipeg Railway Museum

На другий день зранку я відвідав Winnipeg Railway Museum, де був день відкритих дверей та потрапити сюди можна було за символічну пожертву. Перед візитом в місто рекомендую пошукати які заходи будуть відбуватись під час вашого візиту, це може допомогти вам в організації дешевого й цікавого знайомства з містом. Особисто я шукав події через Facebook.






Plast Ukrainian Youth Association of Canada

Візит сюди я спробував органузувати ще з України, але в мене не вийшло. Але після візиту в одну з найбільших шкіл Вінніпегу Sisler High School, на базі якої працює Saturday Ukrainian Schools “Ridna Shkola” мене запросили відвідати Пласт. У цей день складали присягу новаки та відбувалось символічне відкриття сезону, після того як всі школярі повернулись з канікул. Також не обійшлось без пригощання чаєм та хотдогами 😀. Відвідати Пласт можна щосуботи з 13ї години.


The Manitoba Museum

Оскільки погода була дощова я не втратив можливості також відвідати The Manitoba Museum. Я думаю цей музей одне з місць, що дійсно варто відвідати під час візиту, оскільки тут ви можете дізнатись багато цікавого про історію провінції, про те як повипливати українці на розвиток Манітоби та загалом багато фактів.






Kildonan Park

Kildonan Park розташований на півночі міста, я думаю дуже приємно відпочивати влітку. Хоча і в вересні тут було достатньо гарно, чисто. Туалети працювали (по правді безкоштовні туалети були у всіх парках де я був). Що мені кинулось в очі найбільше так це кількість білок.






Springhill Winter Park

Springhill Winter Park це місце подібне до Протасового Яру в Києві, де Ви, якщо є прихильником зимових покатеньок на лижах або сноубордах, зможете розважитись взимку.



Selkirk Park

Selkirk Park – парк в містечку Selkirk, що знаходиться на північ від Вінніпегу. Як не дивно, на березі річки повно рибалок, а далі, вже на території парку, на облаштованому виїзді діставали з води човни які перевіряли якісь офіцери.















Birds Hill Park

Birds Hill Park - Величезний парк на північ від Вінніпегу, де як я зрозумів можна провести всі вихідні якщо у Вас є трейлер. Якщо ж ні то й на день сюди варто приїхати, адже тут величезні паркінги, величезна зелена ділянка для влаштування пікніків, дике озеро, та озера для плавання, а також велика кількість як заасфальтованих так і незаасфальтованих доріжок для прогулянок.


Assiniboine Park

Assiniboine Park розташований на березі річки Assiniboine, де є The Pavilion, різноманітні сади та ігрові майданчики, фонтани та ставки, … та пам'ятник ведмедику Вінні. Розташований парк поряд з зоопарком, який я нажаль відвідати не зміг. Також поряд є дитяча залізна дорога.










Assiniboine Forest

Assiniboine Forest розташований неподалік від Assiniboine Park. Як на мене чудове місце в місті де можна провести час з сім'єю просто прогулюючись.








The Forks

The Forks місце в центрі міста яке важко оминути.




Manitoba Legislative Building

Біля однієї з головних будівель провінції - Manitoba Legislative Building, можна знайти пам'ятник Шевченку та монумент присвячений Голодоморам в Україні.











Ще трохи міста...














Morden - Winkler

Оскільки я був на ознайомчому візиті за підтримки КУК мені не обов'язково було відвідувати ці містечка, але по-перше мені дуже хотілось побачити чим живе провінція, а по-друге подякувати за допомогу та підтримку нещодавнім іммігрантам, і я вам скажу я не шкодую потраченого часу та грошей.


Виїхав я досить рано тому мав змогу зустріти світанок в преріях Манітоби




Якщо не звертати увагу на жовту ромітку то пейзажи Манітоби нічим не відрізняються від пейзажів України


Брюс та С'юзі в музеї Мордена