WINNIPEG Be ready;)

Wednesday, October 28, 2020

PPR

     І так, 2020.02.26 ми здали біометрію, і що ж далі? А далі довгий період очікування. За нормальних умов за відсутності пандемії більшість аплікацій оброблялись і мали прийняте рішення до закінчення 6 місячного терміну. Однак очевидно, що з пандемією все сповільнилось.

    На початку серпня я вирішив уточнити статус нашої аплакації через WEB-form за стандартним шаблоном що використовується багаться аплікантами:

    "- What is my visa office?

    - Is Eligibility Passed? When?

    - Is Security Passed? When?

    - Is Criminality Passed? When?

    - What is status of Background Check?"

    На що отримав наступну відповідь 2020.08.06: 

    "

  • Your file is currently located at the Centralized Intake Office (CIO) in Sydney, Nova Scotia.
  • The responsible office is currently verifying if your application meets the eligibility requirements under the immigration program for which you have applied,
    • you may be contacted via your account if additional information is needed.
  • The background verifications are in process.
  • The security background verification has not been initiated.
  • The criminality verifications are currently valid.

    "

    Сказати, що я мав розчарування, то нічого не сказати, адже за 6 місяців справа не рушилась з місця, однак вирішив поки ніяких нових запитів не робити і надалі очікувати.

    І от 2020.08.26 в персональному кабінеті на мене та дружину приходить запит на резюме з додаванням відомостей по дипломам та публікаціям. Ми без спіху підготували наші резюме та завантажили у кабінеті. Цікавий момен, 2 форми для завантаження резюме в кабінеті були на моє ім'я, у той же час для дружини не було. Ми просто завантажили в ті форми моє та дружини резюме.

    Оскільки запит на резюме то є підозра на Security Scrining я одразу ж замовив CBSA notes.    

    Знову настав період очікування. Тепер я частіше почав заходити у профайл через цікавість і помітив аж 2 Ghoust update. Єдина зміна які відбулась у профайлі, це заміна в розділі "Review of additional documents" на статус "Not applicable".

    2020.10.20 я отримав довгоочікуваний лист Ready for Visa. З цього моменту я маю 30 днів на подання паспортів для проставлення віз.

    CBSA notes я так на той момент і не отримав, тому на наступний день вирішив написати листа посереднику, більше з цікавості, адже саме пішов 51й день очікування. У відповідь на мій лист мені надіслали мої нотси які вже з місяць як були готові.

    Доречі в CBSA notes нічого не було про Security Scrining, адже офіцерів задовільнило моє резюме.