WINNIPEG Be ready;)

Thursday, January 9, 2020

Express Enrty: Police Certificates

Взяти довідку про відсутність судимості в Україні не проблема, принаймні якщо ви живете у великому місті. Нижче описано як я це зробив онлайн в Києві, однак можливість взяти довідку онлайн точно є й в обласних центрах.
Детальну інформацію з офіційних джерел можна знайти ТУТ.





Щоб замовити довідку Вам слід слідувати інструкції на сайті МВС.

Я заповляв електронну та фізичну копію ПОВНОЇ довідки.

Довідка робиться до 15 днів. Не дивлячись на свята, я вирішив не чекати ІТА та 29.12.2019 я заповнив 2 форми, на себе і дружину, для отримання довідки. Очікував отримати довідки ближче до 15 числа. 05.01.2020 отримав на пошту листи про готовність довідок та електронні їх копії. Залишилось лише забрати довідку у відділенні МВС, яке я вказував при замовленні.

11.01.2020 я з дружиною поїхали за довідками. З собою взяли паспорти, і в принципі цього вистачило. Хоча на віконці видачі в сервісному центрі написано, що необхідно мати паспорт та його копію, копію паспорту та довідки одразу зробив працівник. На цій копії ми засвідчили, що довідку отримали, дата , підпис.

Важливо! Якщо ви змінювали прізвище, Вам необхідно брати довідку на 2 прізвища (основне і в дужках попереднє). Інакше може бути відмова в подачі. Також рекомендую ознайомитись з пичинами відмов на myimmitracker, щоб уникнути чужих посилок